Svar på kommentar!


Om Michael jackson.
"Det var riktigt elakt sagt" Sa :(.

Jag måste faktiskt försvara mig! Som person är jag en sån som gillar att driva
och brukar inte vara seriös ett dug. Och så klart kan jag förstå er som gillar
michael. Jag är ledsen men om du har två SYSTRAR som sönder spelar
samma låtar av michael jackson varje dag HEEELA sommaren.
De skulle nog dom flesta tröttna på även om du tyckte han va bra innan.
Och jag skoja ju och de va ju INTE ett dug seriöst. Så jag är väl ledsen
för de jag sa men de va ju bara ett skämt. Ta snälla inte åt er så mycke.
Tack för mig på de första svar på kommentar :P!♥


Kommentarer
Postat av: Andro

Vilken fin design du har! Har du jobbat länge med sådant? :)

2009-10-25 @ 22:59:25
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0