Lyssnar på Britney Spears !

Jag har alltid gillat britney och kommer alltid att göra! Även allt hon gjort. Jag kollade på den dära dokumentären om henne. Den va ganska berörande! Allt som hon varit med om de är så att man förstår henne. Varför hon raka håret och så. Jag har lyssnat på "Lucky" Och "Toxic" Och sen "Hit me baby one more time", "Everytime". De är nog några av mina favos! Emma och jag brukade alltid lyssna på henne när vi va små. Min absorluta favorit är "Lucky". Ska på träning sen också. Aja här kommer lite låtar!




LYSSNA PÅ DOM!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är i håret på headern hilda ! saknar mina underbara systerar, kommer i helgen !!!!!

2009-10-12 @ 17:34:24
Postat av: Anonym

just nu är jag i skolan :) allt bra med dig ?

2009-10-13 @ 12:04:23
URL: http://tildahb.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0