Hello!! :D Passar på att berätta om Cypern!!

Har faktiskt pluggat idag efter som jag inte va i skolan! Jag har ju lite att plugga på efter som vi har prov i lite allt möjligt xP. Sen har jag varit ute. Och sen så kom Camila och vi va bara en timme eller något för hon skulle äta och plugga. Alla säger att jag blivit brun men de tycker inte jag eller inte så mycke brun :P. Men hoppas att alla andra har rätt . Just nu så håller jag på med headers beställningar jag har fått när jag var på Cypern. Sen ska jag kolla på andra avenyn. Dom hade faktiskt SVT i Cypern xD. De är säkert för att de är jätte mycke svenska,norska och danskar dära. De fanns svensk dansk och norsk tv och även finsk. Fast de är nog mest svenskar dära de lätt så i alla fall. Havet dära ser exakt som i poolen. Lika blåt eller hur man ska säga. Men de va ju så salt så man spyr. Vårat hotell hete Partena garden (Osäker på staviningen.) Men ni som har varit dära vet att de är jätte fint! Vi åt ju ute varenda dag och de va nästan alltid pomes. Den bästa resturangen tyckte alla va "paulas". De va en svensk resturang med svensk personal. Vi va ju ganska många vi va 11 stycken. Morfar och hans fru Siv, Ida, Albin, Johan, Maria och hans. Ida Albin och Johan är våra kusiner kan man säga. Och Maria moster kan man säga. Vi hade ganska otur med resturangerna för alla va så sega på att laga maten. Efter som Johan bara är 2 så vart han ju ganska trött på att vänta. Men han var vaken i alla fall. De har hänt ganska mycke på resan,Bland annat hade vi EN kackerlacka inne på toan som jag märkte när jag va där och de jag skrek va "Mamma de är en jätte stor skalbagge inne på toan!!" De ända hon sa va "Å nej hoppas att de inte är en kackerlacka", Som tur va va de bara en och Mamma slog i hjäl den med min sko xP. Aja tur att de bara va en. Men jag skrek och Tyra grina Wilma höll på att börja böla. Jag skrattade och skrek. Undra vad grannarna trodde :P. Sen så på morgonen kanske 10 halv 11 någon gång gick vi till våra kusiners lägenhets hus. Och då gick vi och bada i typ 6 timmar med lunch i mellan. Men de va ju så varmt så man sola typ i en halv timme 20 min och sen bada man och sola igen. Sen efter vid 4 så gick vi till poolen. Och spela volleyboll eller bollyboll som johan sa. Den som va med mig vann alltid xD. Man är ju för bra. Och sen på kvällen shoppa vi och åt ute. Så va de typ varje dag. Sova,äta,bada i havet, Bada i poolen,Shoppa,äta. Men de va ju ganska skönt. Fast om vi skulle gå till Nissie beach så va vi tvungen att gå 9 för de tog lite tid men de va de värt!! För de va super fint dära. De va några som snorkla som såg en halv stor haj! Lite läskigt kanske. Efter de så fick ingen gå i närheten av de stället på hela dagen. Men de va ju för säkerhet. Man vet ju alldrig med äckel hajar. De va as coola fiskar i vattnet! Några såg ut som pirayor i alla fall på formen :P. Sen gjorde vi inte så mycke . Hoppas att ni orkar läsa allt! xD.
Nu kommer bilder!!


Jag blev inte bra på någon bild xD.


Jag va as tröt! :P. Så stavades de visst orkar inte skriva om.


Kommer inte ihåg vad vi gjorde dära xP.


Resturang !! :)


Volleboll planen i vattnet :D.


Nissie beach ;).


Hur söt är inte den hära lilla vild katten! Eller de va en vild katt
unge de va en katt som bodde på en resturang. Som hade
fått ungar och de va katt mamman som dom hade först. Som
fick ungar. Skriver mera i morgon puss!♥


Kommentarer
Postat av: ida

Skulle vela förändra min design helt & hållet !

så om du har ork , tid & lust så kommentera gärna på min blogg så berättar jag hur jag vill ha min design , för min mail dampar loss !



// ida

2009-10-12 @ 20:30:45
URL: http://idawdt.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0