Hehe vem fick G!!

Hehe gissa vem som fick G på engelska provet?? :D Jo jag! Jag trodde inte de för jag hade inte pluggat så mycke. Men de va ju i alla fall bra. Sen hade vi matte prov också. De vet jag inte hur de gick på men hoppas att de gick bra eller att allt är rätt men jag kan inte få MVG för jag hade högst 18 poäng men ett G eller VG. Men aja de räker med G i matte efter som jag inte är så himmla bra på de. Jag tog headern som dom eller ni tyckte va snygg eller fin eller något xP. Men jag kommer i alla fall ha den ett tag fram över.Idag ska jag faktiskt gå på en promenad med Camilas hund :P. För dom skulle i väg tror jag. Skulle kanske ge honom mat också för dom kom hem ganska sent så han blir hungri. Sen ska jag väl vara inne eller något. Aja puss!! :D

Kommentarer
Postat av: Kassie

Hej! Kan du göra mig en tjänst? :)

2009-10-09 @ 20:00:02
URL: http://iceslushlover.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är duktig ,min Hilda. Vilken fin header!

2009-10-10 @ 08:25:36



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0