Fy vad de är kallt!

Hej alla! Har varit ute fast jag tänkte gå in typ 45min efter jag gick in. De va för att jag skulle hinna va med malin också för hon äter i 150 år! Jag skojar inte!! Haha. Men när jag kom in hade jag fått nya headers beställningar av alla möjliga. Många vill ha så som jag har en fakta ruta uppe på headern. De är kul kul!:D. Aja mera om vad jag gjorde ute. Jag va med Emma Malin och killarna. Orkar inte säga alla killars namn dom är för jävla många. Och ute är de ju typ minus grader eller vad? Man måste ju ha fucking vantar på sig! Förlåt att jag svär mycke men de är ju så att man blir arg! Så kallt är de på våran stakars lilla ö. Många brukar säga att de är "Ön som gud glömde". Men på något vis stämmer de ganska bra. De finns ju ingenting. De som fanns är stängt och jag menar de finns inte ens en mack! Då kan man kalla de illa. De ända folk gör hära är röker och sitter vid lekplatserna och röker. Eller så går man mellan dom två områderna eller är inne. Jag kollar på tv just nu något skate board program :p. Aja skriver mera imorgon puss!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0