Shoppat!

Hello! Jag har shoppat idag bara lite saker jag behövde :) Jag åkte med mamma för att hon skulle kolla något med bilen :P. Först åkte vi till södermalm för dom har ju Ringen eller va de heter där,(och sen efter åkte vi till Farsta för att hitta en gina tricot). Och de är ju många butiker där . Mamma och jag köpte en jacka till mig och ett par skor :D. Inga uggs för dom va inte fina där vi va typ "Din sko". Dom va för höga och stora,fula. Inte som dom jag ville ha, men dom skorna jag köpte va snyggare en uggs. Sen köpte jag en jacka som liknade den jag la upp på bloggen. Den som jag la upp va inte lika snygg i verkligheten. Sen köpte jag en tjock tröja as cool tycker jag men den är lite speciell så vi får se vad ni tycker ;). Jag hitta inte den i färgerna jag har den i på h&ms hemsida men jag hitta själva modellen. Min är i lila,gul,ljus blå.  Sen köpte jag jeans från ginatricot också. Om dom syns där nere bland bilderna :P. (Pappas mac book) Man är ju lite trög xD. Sen köpte jag en tröja från gina tricot. Pappas data grej börja nyss dampa så jag vart lite orolig för att ha tagit sönder den xD men de fixa sig phuuu! De hade inte blivit så kul att ta söder en bärbar för 15 000 eller något sånt. Men i alla fall så lägger jag upp bilder om dom hära inte funkar. Puss ha de bra!!<333

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Malin <3

jätte fina saker :) har oxå tänkt köpa en såndär tjocktröja som du köpte :)

2009-11-23 @ 20:46:53
Postat av: Lisa

Visst är dom där färgade tröjorna snygga? har en likadan som på bilden :)

2009-11-24 @ 17:54:36
URL: http://lisaelvirajohansson.blogg.se/
Postat av: katja

Hejsan!

Mitt namn är Katja och jag driver bloggen www.caatz.blogg.se och det är så att jag har en tävling som pågår i min blogg just nu där du kan vinna en klänning som du kan ha på fester,nyårsafton osv.

Gå in på bloggen för mer info.



Lycka till!

2009-11-24 @ 20:35:24
URL: http://caatz.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0