Tråkig dag.

Hej hej idag har de varit en tråkig dag. Dels för att det är regn sol regn sol vädret är som blandat de vill inte bara vara ett väder. De på värkar vad man ska ta på sig efter som de är sol på morgonen te.x så tar man på sig kläning och sen spö regnar de på dagen. Sen idag så har de vart samma väder fast nu är de sol ute. Men ialla fall så har jag varit i skolan och de har varit tråkigt. Den första lektionen så hade vi No. Efter en kvart så kom en lärare och sa att Ann hade telefon, De va Anns son eller lille bror eller va de va. Men de va i alla fall så att hennes mamma hade ramlat ner för en trappa och åkte ambulans så Ann va tvungen att gå så vi fick hål timme. Sen så har de varit en normal dag förutom att vi fick sluta 80min tidigare en vanligt. För de där med Anns mamma. Jag undrar hur de gick? Just nu kollar jag på tv och sitter vid pappas macbook fast jag inte vet om jag får de men de struntar jag faktiskt i xD. Aja ska äta något nu puzz!<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter påverkar (inte på värkar) KRAM mamma

2009-05-14 @ 21:52:42
URL: http://wimsis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0