Sluta tidigare en mina skojjjiga vänner.

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdaterning. Jag sa att jag skulle skriva i går men nä då han jag inte. De va dåligt gjort av mig. Men nu skriver jag i alla fall ett inlägg i från i går och idag. I går va jag i skolan och de va tråkigt för att skolan är tråkig-.-! Sen så hade vi vekarie först tyckte jag han va ganska läskig och skumm,men sen på sista lektionen så tyckte jag bättre om honom. Han parta om att man inte får se syd och nordpolen och att inte några sateliter ens får åka över. Han sa att de går myter om att de bara är ett svart hål på båda ställena som går ner till jordens mitt pungt. Fast de trodde han inte själv på. Men sen så fick vi se en video den ända som någonsin tagits där och på den ser man som ett hål men den är ganska suddig och man ser inte så mycke. Men man ser att de är ett hål men jag tror inte att de går ända ner till jordens pungt. Sen så va jag med Nadine och vi städade hela hennes rum för att mäklaren skulle komma och fota deras hus för att dom ska sälja de och flytta men inte än. Sen så gick vi ut och sen så skulle jag äta så hon följde med mig. Sen efter så gick vi ut och då börja de regana jätte mycke då hoppa vi studds matta och vart jätte blöta jag kunde inte känna mina fötter. Sen så skulle vi byta kläder och då så stog jag i Nadines hall och vänta på henne och de tog jätte lång tid. Så jag fick låna kläder va Nadines mamma så länge. Sen så gick vi hem till min pappa och hämta nycken till mamma och så bytte jag kläder. Sen han klockan bli så mycke så vi inte kunde va mera och då gick jag hem. Sen så gjorde jag inte så mycke mera. Sen i dag så va de en tråkig skol dag. Vi hade elevens val och de vart ganska kul när jag och Sara höll på och flumma. Sen så hade vi trä slöjd de sög. Sen efter de så hade vi lunch för att våran vekarie inte kom. Så våran svenska börja tidigare och vi hade lektion i 20 min. För att de bara va killar som skulle redovisa i halv klass,alltså bara för killar. Så alla tjejer fick åka hem. Sen så satt jag vid bussen och vänta på bussen.Då kom Sara och Linni och prata med mig och sen så kom min  buss och jag åkte hem:D. Sen nu sitter jag vid pappas macbok fast jag vet inte om jag får efter som "jag har en egen".Som han säger men gjort är gjort =P. Ska vänta på min sega kompis Nadine som kommer med två bussen. Aja ska dra puzzz och kram!!<333333333

Kommentarer
Postat av: Momo

Hej, kolla gärna in mitt senaste inlägg, kommentera gärna vad du tycker! :)

2009-06-15 @ 13:22:37
URL: http://chocolatedisco.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0