Ska ladda upp göteborg bilderna.

Jag ska ladda upp göteborg bilderna som jag tog hade jag tänkt. De är mobil bilder så alla är inte så himla bra. Men jag glömde  min kamera hemma så de får gå. Idag vad har jag gjort idag? Jag har väl typ vart i skolan och vi hade vekarie för Ann. Hon heter Fanny och hon va sådär gansaka snäll fast några reta henne. Sen så fick vi sluta en halv timme före vi skulle sluta så jag han med två bussen. Jag tycker att de va ganska snällt gjort av henne. Sen så satt jag bara inne och mamma ringde och sa att Tyra skulle komma hem och sen så kom hon och jag va fortfarande inne och kl 15.00 till 16.00 somna jag och jag vakna av att jag trodde att klockan va jätte mycke men de va den inte. Sen kom mamma kl 18.05 eller något sånt. Sen åt vi pasta och bacon. De va gott sen så gick jag ut och så möte jag Elin. Hon kom med Bamse och fråga om jag ville följa med ut med honom.Jag sa ja sen va vi hela kvällen och sen nu dricker jag te som vanligt.Nu ska jag ladda upp göteborgs bilderna puzzz!<33


Lollo älsk och jag!<33


Tessan äter äpple på vägen ner!:D<33


Mumms de åt vi!<333


Matilda!<33


När vi åkte paddan ha ha<33


Paddan bild på läppstiftet bakom båten!<33


Läppstiftet!<33


Skolan där vi bodde!<3


Linni i skolan där vi bodde!


Natta<33

Jag laddar upp resten sen puzz!

Kommentarer
Postat av: Camila

Hahaha jag har också åkt paddan..xD

2009-05-08 @ 15:11:12
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Hilda

De är ganska tråkigt :D<33

2009-05-08 @ 16:00:02
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hilda, på första bilden, ler du på riktigt eller fejkar du?, det ser ut som att du fejkar... men aja :D



puss och hej, nuppaaaaa :DDD<33333333

2009-05-08 @ 18:37:19
Postat av: Hilda

Jag körde en Carola hegkvist xD<33

2009-05-09 @ 10:19:58
URL: http://wimsis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0