Shoping dag igår med Camila och Nadine.

Igår så han jag inte skriva något inlägg men jag kan berätta vad som hände igår. Jag va och shopa med Nadine och Camila, Igentligen så skulle bara jag och Nadine åka men Camila följde med.Vi åkte här i från kl 11.44. Sen va vi typ frame i handen kl 12.30. Vi börja med att gå in på Bikbok.Ingen köpte något där först. Sen gick vi till glitter jag köpte ett par örhängen där. Sen gick vi till h&m. Nadine skulle kolla på bikinis. Vi va typ där en halv timme och prova saker. Nadine la undan en bikini som hon kanske skulle köpa. Sen så gick vi och åt på Donken. Vi sprang typ halvt dit och kom typ lite före en jätte elak mamma som va helt slampig.Och hon vart jätte sur för att vi kom före. Hon gav Nadine värsta döds blicken och jag fråga Nadine varför gjorde hon så? Då sa slamp mamman: Så går de när man trängs i kön. Hon va ju helt störd vi trängdes ju inte. Sen så gick vi ialla fall till Ginatricot. Jag köpte en kläning där den har ganska långa band så jag vet inte riktigt hur jag ska fixa de.Den kosrta 150kr. Örhängena kosta 80kr. Sen så gick vi tillbaks till h&m och köpte Nadines bikini. Sen så gick vi till Bikbok igen och jag köpte ett par byxor som kosta 99kr. Sen åkte vi hem. Jag va med dom ett tag efter. Sen så gick jag hem och kolla på Melodifestivalen som norge vann xD. Han va så himla bra tycker jag. Sen nu så gör jag inget. Aja ska äta puzz!<333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0