Jag har saknat bloggen mycke!!<3

Å gud vad jag har saknat er blogg läsare och bloggen ! Som ni alla redan vet så har jag varit på cup i göteborg. De har i alla fall varit kul. De har ju såklart varit tråkigt också för vi vann inte men de gör inte så mycke så klart blir man väldigt besviken och nästan gråter när man åker ut. Vi kämpa i alla fall och även vilken plats vi kom på så är de viktigaste att man har kämpat. Eller vad tycker ni? Jag va ledig på torsdan och packa och sen kl 14.00 åkte jag hem i från och kom till nynäshamns station kl 14.30 ganska tidigt men de va för att mamma va tvungen att åka tillbaks till jobbet.Som tur va kom några ner då så jag va inte ensam så tidigt. Vissa gick på vid ösmo station också. Vi åkte till västerhaninge med tåg och sen så bytte vi till centralen tåget. Jag hade en ryggsäck och en stor väska. Alla hade mycke packning men alla blev chokade när Tilda kom med sin packning. Ha ha två bamse stora väskor alla fråga varför då sa hon
-De är mitt täcke och min kudde xD. Då börja ganska många skratta och fråga:
-Men varför tog du inte sovsäck?, Då sa hon att hon inte kunde för de va oskönt. Lite senare så börja vi prata om twilight
för att Matilda(Tilda)  hade Bella swan på en stor väska. Jag älskar twilight och de gör hon me och Olivia va med i snacket också. Sen när vi kom fram så skulle vi till spår 12  vagn 14. Eller jag tror de i alla fall. Sen vart de något knas så alla vagnar kom inte så vi fick sitta på samma platser fast i vagn 4. Jag kommer inte i håg vad jag hade på dit resna för plats. Sen hade vi satt oss och vi hade jätte kul på den långa resan som skulle ta ca 3 timmar. Efter som de hade blivit knas så kom de en tjej och sa till mig och Emma.
- De här är min plats är ni säkra på att ni ska sitta här?, Jag tycker hon va otrevlig men vi sa i alla fall.
- Ja , Men är du säker på att du sitter här?
-Ja vagn 4 plats 18. Sa hon och nu kommer jag ihåg de va 18-19 vi satt på.
-Prata med hon där borta, Sa vi.
Sen så prata hon med dom och hon va typ jätte sur på oss.Sen några timmar senare så va vi frame och då kom de en buss chaför och fråga om vi va nynäshamn och vi sa ja. Då sa han att de skulle komma ett lag till. De va vårat hatar lag jag tänker inte säga vilket. Men de gick bra.Sen när vi kom fram till skolan vi skulle bo fick vi ett eget klassrum. Jag kan skriva mera sen för de här kommer bli super långt och då kommer inte ni orka läsa så skriver sen puzz på er mina söta<333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0