Hiss & diss



Veckans Hiss & Diss. TEMA: Kläd affärer.


H&M:
H&M är en ganska bra kläd affär. Fast inte snyggaste kläderna och jag tycker inte om kvaliten på dom. Fast dom har dom snyggaste bikinisarna. Så H&M får en DissHiss De är en blandning.


Ginatricot:
Ginatricot är en av mina favorit kläd affärer.För att dom har snygga billiga kläder dom har också jätte fina sommar kläder.Fast deras bikinis är inte så fina. Därför får Ginatricot en Hiss!


Cubus:
Cubus är inte en kläd affär som jag brukar gå in på så jag vet inte riktigt.Jag har väl inte köpt så mycke mera en en kläning och en tröja där och dom har inte så bra kvalite. Så Cubus får en Diss.


Bikbok:
Bikbok är också en favorit! Dom har bra fina kläder och dom är ganska billiga.Men leta inte efter en bikini där för de finns inte så många. Därför får Bikbok en Hiss. 


Nu har jag hissat & dissat klart men de kan komma något mera att hissa & dissa under veckan för de va så kort. Puzz<333


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0