Göteborg del 2.

Jag ska fortsäta beräta mera om Göteborg. Jag va i den delen där vi nästan nyss kom fram till skolan där vi skulle bo. Direkt när vi kom fram så packa vi upp sov säckarna och kuddarna. Vi kom fram 20.45 ungefär. Sen när vi va klara gick vi ut och åt på Donken. Sen sov vi för nästa dag skulle vi upp 06.00 för vi skulle ha match. Den börja 10.30 jag fatta inte varför vi skulle gå upp så tidigt. När vi kom dit så spela några killar match de va ganska tråkigt att titta på innebandy men de är roligare att spela. Sen spela hammarby mot något annat lag som jag inte vet vad de hete. Sen så gick vi ner och samlades i omklädnings rummet. Vi värmde upp ute för de va så varmt fast vi brukar göra de i alla fall. Sen så skulle vi spela några med svarta kläder kommer inte ihåg riktigt vad dom hete. Vi förlora med 1-2 eller va de vart. Sen hade vi en match till mot några röda typer. Vi förlora med 1-3 de va inte så kul att förlora. Sen när vi kom hem så beräta fredrik att vi skulle på liseberg och alla blev jätte glada förutom Lovisa som inte tycker om att åka sånt men hon följde med och tyckte de va kul. Jag gick med jossan och Fredrik och jimmie. De va jätte korta köer den längsta va till Balder 20min. De va ingen kö alls tycker jag för när jag va där förra året va de 30min kö till allt nästan.Jossan och jag körde på sånna lotterier jag vann efter 15kr och Jossan vann efter kanske 70kr. Jag vann två små vinnster. Den bästa jag åkte va Colerado för jag vart helt blöt över allt och de va så kul när Fredrik fick en stråle med vatten i nacken när han skratta åt mig. Sen fick Jimmie en i munnen när han skratta med öppen mun. Sen kommer balder och sen flumrider de va så kul där! Sen åkte vi rabalder den nya eller vad den nu hete. Den va ganska bra men den va inte roligast på liseberg. Sen de första vi åkte va radiobilarna jag åkte med Elin ha ha vi satt och skrek. Jimmie förstörde när vi skulle köra in i Fredrik de va så kul xD. Vi va där till 21.00. Vi la oss direkt för vi hade den viktigaste matchen för vi kunde komma vidare. Vi vakna och sen så fixa vi oss och åt frukost och sen så åkte vi och splea mot Sjödstad vi förlora och va så jätte besvikna. Och några grät lite. Sen fick vi reda på att vi fortfarande kunde ta oss vidare och alla vart över lyckliga och va taggade. De va mot Engelholm de gick ganska bra men sen så gick de dåligt de kom några snabba mål och vi låg under och förlora. Man kände sig värkligen som en sopa men de gick över. Sen på kvällen så kolla vi på finalen och jag kommer inte ihåg vilka som vann. Emmely va ju också i Göteborg och jag möte aldrig henne.Sen så va de bara en hem färd med tåg. Jag mådde as dåligt och trodde att jag skulle kräkas men de gjorde jag inte som tur va. De kändes som en evighet hem men de va inte så länge. Sen va bara allt ett mine blott. De va allt puzz <333!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0