Lite om skolan

Hej hej idag så har jag varit i skolan som jag skrev att jag  skulle till i morse. I skolan va de tråkiga lektioner fast inte jätte tråkiga. Första lektionen engelska: Alla stog och vänta på att läraren skulle komma men de va bara några som kom i håg att vi skulle ha data salen. När några hade kommit in så stog de några utan för klass rummet och vänta som kom in och sa "jaha skulle vi ha data salen i dag?", De va säkert några som kom i håg men många bara stog utan för och vänta på läraren. Sen svenska: Tråkigt att lyssna på vad substantiv och adjektiv verb och så vidare. Man tror att man kan men de är svårare en vad man tror att hålla på med de. Man har ju glömt bort mycke av de där.Sen matte:  Ganska tråkigt ämne men de är i alla fall bättre att jobba själv en att gå i genom på tavlan. Sen lunch det va jätte äcklig mat som vanligt. Alla sa att pastan va från i förra veckan. Sen hade vi so de va as tråkigt som vanligt men de va i alla fall lite kul att diskutera om Hittler och varför han dödade judar. Ja ja men jag får berätta mera sen måste dra på innebandy träning nu puzzz!<33

Tess från idrotts lektionen som jag ska skriva om sen XD



Tess<33!


Issaa<33!


Kommentarer
Postat av: cecilia

ja det gör jag verkligen! gör inte du ? :)

2009-03-26 @ 20:38:03
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Isabell

I onsdags på idrotten så lärde jag Hildavilda att Twista :D:D<33333

inte lite stolt jag känner mig :D:D<3333

2009-03-26 @ 20:40:43
Postat av: hilda

Ha ha xD

2009-03-27 @ 19:25:48



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0