Tråk lördag

Hej hej. I går så han jag inte skriva något för det va en innebandy grej från 10.00 till 16.00 ungefär. Först hade vi våran egna match kl 11.00 typ. Jag har ju ont i knäna så jag hade knä skyd vilket jag först tyckte va oskönt att ha på. Men sen på matchen så va det mycke skönare att ha jag fick inte ont och de gick mycke bättre att springa. Fast vi förlorade med 9-1. Alla va sura efter matchen för att vi förlora. De va bara några som kom över matchen ganska snabbt jag va en av dom som kom över de ganska snabbt. Vissa va sura hela dagen och andra glada. Sen fick vi mat efter våran match för då skulle vi vara match värdar till herrarna tror jag. Vi skulle stå och sälja godis och lotter och lite annat. Pengarana vi fick i hop får ju vårat lag så klart. Jag fick en uppgift som jag inte trodde att jag skulle klara av. jag skulle skriva upp alla frislag och mål straffar utvisningar. Sen va det en kille som filma som jag skulle kolla klockan på cameran när dom tex gjorde mål. De va nynäs sista hemma match och dom gick in jätte häftigt typ med maskin och sånna som blåser eld rakt upp. Sen efter så fick vi tårta för att de va sista hemma matchen. Nynäs vann såklart med 8-3 tror jag att de va. Sen efter städa vi efter alla som skräpa ner. Och sen åkte jag hem. På kvällen hemma gjorde jag inte mycke jag kolla på "de okända". Och sen kolla jag på två andra filmer senare ena heter "Min stora kärlek" Som handlar om att en kille blir hypnotizerad och ser alla tjock tjejer snygga och smala.Och alla fula snygga. Den är ganska rolig han ser också fula killar snygga och smala. Hans kompis förstår ju att något är fel och ber honom som är den som har hypnozerat hans kompis att göra honom normal i gen.Och då märker han att alla fula är fula. Och även den tjejen han va kär i. Sen såg jag en till film om wilda western. Den va ganska bra  fast dom döda typ bara varandra. Så den va bara ganska bra för de va lite för mycke krig och bråk. Sen gjorde jag inge mera i går. Men idag ska jag göra myck hoppas jag =P. För imorgon börjar skolan igen efter en ganska jobbig helg. För de har varit så mycke åka hela tiden. Fast jag hoppas att vi ska köpa nya skor idag. Annars kommer jag tvinga pappa att åka och köpa skor.Just nu gör jag inte så mycke bara sitter vid datorn och tråkar. Aja jag skriver mera i kväll ses<33


                          Filmen i går.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra du skriver! :)

synd att ni förlorade :(

men häftigt det där med elden :)

2009-03-08 @ 22:06:42
Postat av: Hilda

Tack,Aa de var jätte coolt med elden,De är i alla fall en början på en vinst. :) <333

2009-03-14 @ 22:23:35
URL: http://min blogg



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0