Tar för mycke pauser

Hej hej! Tycker ni jag tar för långa pauser? De tycker jag och jag ska försöka skriva mera jag lovar ! Jag har gjort mycke som vanligt tex fått inflamation i benet och det gör ONT ONT ONT! Jag hatar mina ben för jag har ont över allt och de blir jobbigt för då kan man inte träna för att de gör så ont.Och sen har jag varit sjuk i en dag förra veckan. Jag har också varit i skolan tränat allt som vanligt med kompisar också så klart vem över lever utan vänner? Jag har också fotat mycke men inte lagt in dom men jag ska i alla fall lägga up dom senare i dag tror jag.I dag har jag varit i skolan och haft 3 lektioner. Vi hade 2 timmars hål timme de hade varit tråkigt om inte vi hade gått hem till Issa.Där gjorde vi inte så mycke prata lyssna på musik och inte något mera. Sen kl 10 gick vi till skolan och hade matte och svenska. Sen va jag med en kompis när jag kom hem vi hade lite kul ute. Vi gungade lite också ha ha xD. Sen gick vi in och lyssna på musik. Just nu gör jag inte något kul ska snart gå ut. Skriver mera sen puzzz<33!

Meee xD<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0