Matte b-delen

Hej hej!Idag har de varit en seg dag. De började på morgonen då jag knappt orkade gå upp ur sängen. Sen på bussen va de många platser över skönt att inte trängas med alla på korta bussar. Jag satt med Camila vi kanske skulle ha varit i dag men de vart inte så för jag hade lite mycke att göra men jag tror jag kanske jag ska ringa henne sen. Och sen när jag kom till skolan tråkigt som vanligt. De är typ inga där när jag kommer men Issa brukar komma efter ett litet tag. Första lektionen skulle varit elevens val men våran lärare dök inte up så vi fick gå till en annan lektion med andra lärare. Jag plugga på spanska och Issa matte uppgift. Vi satt ute i korridoren och plugga. Sen hade vi slöjd jag har typ inget att göra så jag gör en fisk i metall som blir helt ful! xD. Sen hade vi matte prov, B-delen as svår jag fatta as lite bara några uppgifter eller ganska många men jag vete fan om jag får G på de här provet.Hoppas de i allla fall.Sen va de lunch de blev kött bullar och potatis nudlar och pasta. Nudlarna smaka apa men potatisen smaka också apa köttbullarna va i alla fall goda men jag åt inte så mycke i alla fall. Sen så hade vi svenska de va en ganska ledsen svenska lektion jag orkar inte berätta och jag vet inte om jag vill berätta. Men jag tror jag fick ganska mycke från varo hoppas inte att jag fick de i alla fall. Sen slutade vi och jag gick runt med Nellie i Centrum tills bussen kom. Jag satt med henne på bussen också men då prata hon bara i  tellefon som hon offtast gör med alla hennes kontakter.Jag pratade också med några andra vänner på bussen när Nellie hade gått av. Just nu gör jag inte så mycke mera en att väntar på att pappa ska komma hem med mat jag är jätte hungrig!:D. Aja ska kolla på tv Puzz ha de bra!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0