Robinson bråk och annat kul...

Idag : Vaknade ca kl 08.40 åt frukost 10.30. Sen datorn. Mamma skulle åka till nynäs och handla mat och godis. Sen va jag och en kompis hemma när dom åkte sen kom mamma med ett korkus förslag om att vi skulle gå till sandels och handla vårat godis och få skjuts tillbakas. Så gick vi en bit tills vi kom till en leråker (Tro mig jag tänkte inte klart) och då sa jag att det gick mycke fortare om vi gena igenom. Och då så hoppa vi över till andra sidan och började gå en bit. De va jätte lerigt och gegga fasna under skorna. Så vi gick tillbaka och leran gick knappt loss de va jätte svårt att gå. Mina skor är fortfarande leriga eller jag tvätta dom lite men de hjälpte bara ganska bra.Sen tog de jätte lång tid vi gick bara i evigheter eller de tycker jag. När de va en lite kvar så kom mamma och vi fick skjuts.Sen när jag kom hem datorn så klart. Sen lite senare gick jag ut och då bråkade små barnen i gen. Typ om en matta som någon hade gett och som skulle ha tillbaks den och sen så skärde dom som tog mattan ett litet håll i mattan. Dom bråkar alltid  om kostiga saker och slåss hela tiden. Sen så åt jag mat och sen kolla jag på tv. Just nu trixar jag lite med bilder och annat och sitter vid bdb. Aja ska dra puzzz<33


Kolla vad coolt XD<33


Kommentarer
Postat av: Malin

cool bild! ;)

2009-03-21 @ 23:20:44
Postat av: Hilda

Ha ha jag vet de är jätte häftigt att man kan fixa en bild så :D <33

2009-03-22 @ 09:55:20
URL: http://min blogg
Postat av: Camila

Såklart att jag kan göra en till dig<3 skicka in lite bilder bara

2009-03-22 @ 13:59:10
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Hilda

Okej jag kan skicka dom om du loggar in på msn någon dag :D<33

2009-03-22 @ 16:33:11
URL: http://min blogg



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0