Melodifestivalen 2009

Hej hej! I går va de ju melodifestivalen, Och de är ju inte mitt favo program men de är ju en tradition att kolla sen man va liten och tyckte de va så bra! Men i alla fall så tyckte jag att Snälla snälla skulle vinna för skojs skull även om den inte va så bra. Malena erman vann med sin opera låt (Inte min starka musik sida). Men den funka man vet ju alldrig hur de slutar med allt man ska ju inte säga för mycke. Snälla snälla låten va ju lite rolig men den va ju i alla fall på svenska. De folk brukar säga är de kommer gå bra i år med den hära låten, men så brukar de inte sluta. Man får väl bara hoppas på de bästa att vi tar hem hela skiten xD. Men man får väl gratta henne då till segern. Just nu sitter jag och kollar på resor till Cypern ditt jag ska i sep 2009! De ska bli så kul så jag knappt kan vänta tills de händer. Jag hitta jätte fina bilder på Cypern som jag ska ladda up. De tar ca 5 timmar dit med plan. Jag kommer ta jätte fina bilder där och ladda up på min blogg på derekten. Jag ska ta bilder på hotellet och maten bad platserna över allt =P. Jag väntar också på en kompis som ska ringa snart hoppas jag. Aja ska fixa mig nu pusss!!<33


Malena Agnes!


Cypern <33 :D


Cypern


Godast jag ska ha de i Cypern !! xD<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem hejade du på i melodifestivalen? :)

2009-03-15 @ 11:20:20
Postat av: Anonym

fin blogg du har! :)

du skriver jätte mycket och det är kul att läsa den :) det är bra att du har bilder för det gör det roligare att läsa! <3

2009-03-15 @ 11:21:49
Postat av: Hilda

Tack så mycke kul att höra <33 :) Carolina va min favo :D

2009-03-20 @ 18:29:35
URL: http://Min blogg



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0