Idag, går och i förr förr går.

Shoo :D! Jag hade inte tid med att blogga i går eller i förr förr går kväll för läxor och träningar. Men i alla fall så hade jag utvecklings samtal i förr går. Jag har ganska bra i alla ämnen.Till och med i matte som jag suger på i vanliga fall fast de har blivit mycke bättre,Jag har fått G på dom flesta prov i matte.Sen i går så va jag i skolan första lektionen Spanska jag hatar språk men de har blivit roligare och jag förstår mycke mera nu en  vad jag gjorde för ett år sen ungefär.Sen skulle vi haft no men den blev inställd så vi fick en läxa som vi fick göra på valfriplats.Jag gjorde den hemma på kvällen efter träningen. Sen hade vi idrott.När vi gick in i idrotts hallen så fick vi välja om vi skulle träna in för boll tuneringen eller leka. Jag tycket vi skulle leka.Men de vart träna och efter halva lektionen så skulle vi leka. Sen dom som inte ville träna gick ju inte och sura på bänken. Men nämligen efter halva lektionen skulle vi leka så vart de en lek några inte ville leka så några förstörde leken bara för att dom inte ville leka den och några satte sig på bänken och sura. Jag tycker alla dom som satte sig och sura och dom som förstörde och sura också va dumma mot dom som ville leka. De va bara så dummt gjort för vi förstörde inte för dom! Men men de är deras betyg.Sen i dag har jag inte gjort så mycke eller varit i skolan och med en kompis och kollat på Made eller va de nu hete sen hämta vi hennes bror på fritids.Men vi fick skjuts hem i alla fall,för mamma skulle hem samtidigt. Sen va vi ute en stund och sen så gick hon in hon skulle göra läxor. Just nu chattar jag med Malin och Issa,och dricker te.Jag kollar också på "Monstret Josef fritzl", Han är störd i hela huvet. Han våldtog henne satt hon blev med barn 7 gånger och hade fött alla barnen själv i en källare.Hans hyres gäster misstänkte att något va fel men han hade bara konstiga andledningar om allt. Hon hade till och med barn som levde i källaren med henne själv. Hon blev misshandlad och i bland fick hon inte någon mat.27 år tog de tills någon märkte. Aja nu ska jag dra puzz<33!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0