Emma och Malin.

Hej hej ! Idag har jag varit i skolan och de va tråkigt. Jag har världens tråkigaste elevens val, matte jag hatar matte mest av allt eller alla ämnen i skolan. Sen efter den tråkigaste timmen på hela dagen (Fast jag jobba inte med matte  på elevens val) Men i alla fall så hade vi trä slöjd.De suger också att ha de. Man får nästan alldrig hjälp. Jag gjorde ett jätte fult armband. Efter alla tråkiga lektioner på dagen så ringde Emma och sa att hon skulle komma. Jag möte henne efter skolan. Vi åt en semla på kiosken. Emma tog grädden och jag tog mandel massan mums! Sen gick vi ner till stationen och tog bussen hem. Senare så va vi inne mest men sen kom Malin och vi hade jätte kul som vanligt =P. Jag råkade ramla ner med foten i en i en vatten pöl och blev jätte blöt! Alla vi tre börja skrata sen gick jag in jag undrar om Emma och Malin fort farande är ute? xD. I morgon ska jag på innebandy hela dagen. De kommer bli halv kul jag vet inte om man orkar gå upp 08.30 på en lördag. Just nu gör jag inte så myccke bara sitter vid Pea och msn. Aja nu ska jag dra hejdå skriver i morgon.<3333

Kommentarer
Postat av: e

thihi, vi var ute en liten stund till snygging ;)

2009-03-15 @ 23:04:31
Postat av: Hilda

Ha ha kanske XD

2009-03-20 @ 18:30:25
URL: http://Min blogg
Postat av: Hilda

Ha ha kanske <33 :D

2009-03-20 @ 18:31:05
URL: http://Min blogg



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0