Å gud!

Å gud va längesen de va jag blogga. De har varit för jag inte haft tid och att min dator har inte varit hemma hos mig. Jag har gjort mycke under den här korta pausen jag har tagit. Jag har kollat på twilight 3 gånger. Idag i går och i förr gå, Jag fick låna den av Elina men den va bränd så man kunde bara kolla på datorn. De va ganska dålig bild man såg typ svart vitt.Eller man såg ju färgerna nyanserna men bara på det starka färgerna såg man tydligt. Fast jag bryde mig inte om de för jag ville bara se filmen och den är så bra 5 stjärnor av 5. Igår va det en vanlig dag och träning på kvällen men mamma glömde klubban och jag va förskyld oc ont i huvet. Och alla andra dagar har också varit vanliga skolan innebandy kompisar typ de och sen så har det kommit mera snö och snö krig i skolan. Lärarna blev as arga och killarna fick städa upp snön ur koridoren. Alla skratta åt dom när dom svabba. Idag har jag varit i skolan och vi fick sluta en halv timme tidigare. Sen när jag kom hem va jag med en kompis vi va med hennes marsvin och kolla på film twilight så klart. Sen va vi ute och möte en kompis till och vi hade jätte kul. aja nu ska jag kolla på film hej då pussss<333!! Jag lovar att blogga i morgon.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0