50års Fest,Match och för några dagar sen.

Hej hej! I Lördags så va jag på 50 års fest.De va inte så många där de va typ bara 20-25 stycken. Jag va med Cajsa hela festen vi hade jätte kul. Vi va där till typ halv 12 på natten. Cajsa gick med oss hem eller hon gick ju hem till sig men hon. På dagen före de festen hade jag match mot Tungelsta. Det gick så där första perrioden 1-1 vi spelade till och med bättre en dom. Men i andra så släppte vi in många mål jag vet inte riktigt varför men de blev bara så att vi inte orka eller jag vet inte rkitigt. Jag kommer inte i håg va de vart mot dom men inte så dåligt men de va sista matchen för säsongen. Nu ska vi bara träna in för cupen i Göteborg.Sen på söndagen gjorde jag typ ingenting mer en att va med Camila. Sen gjorde jag inget mera. Sen på måndagen så hade vi tydligen sov morgon men de fick inte jag eller Malin reda på men vi gick hem till henne och va där. Sen så hade vi svenska och vi fick reda på att vi skulle kolla på en film och vi fick välja mellan två stycken. Vi valde Juno som handlar om en 16årig tjej som blir gravid och inte vill behålla barnet och inte göra abort och sen får ni se den xD. Sen hände det ingen som va intressant. Idag så hade vi svenska första timmen då vi kolla på Juno som jag redan har sagt. Sen så hade vi matte tråkigt. Sen så va jag med en kompis när jag kom hem. De va 12.4 plus ute så jag hade bara tjock tröja. Vi hade jätte kul och sen skulle vi gå in och äta. Vi hade Crocks ha ha. Just nu sitter jag och kollar på tv.Hejdå puzz<333


Min kläning jag hade på festen :D.<33


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin klänning ;)

2009-04-02 @ 16:58:28
Postat av: Hilda

Taack jag hade jätte svårt att välja mellan en annan blå och den här men jag är glad att jag valde den kläningen :D <33

2009-04-09 @ 13:19:31
URL: http://wimsis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0