Sommar med regn??

Sommar med regn? Är de så de ska va? De tycker inte  jag nu får solen komma fram tills imorgon. Idag har de ös regnat nästan hela efter middan.Idag va jag med Nadine och Anton och de va ganska kul inte hel kul xD! Vi "gick" till mickrum och åkte buss hem bara för att åka sista dagen på buss kortet. Ska kanske köpa sommar kort om man ska åka på sommaren och inte orkar betalla med mobilen varje gång man ska åka på sommaren.Sen så har jag mera idag ätit glass som jag köpte på mickrum. Sen på kvällen eller typ 5 så skulle vi till ösmo för Wilma hade någon fotbolls grej. Alla andra hade tänkt grilla men vi köpte pizza och sen så regna de så alla som hade tänkt de fick steka eller koka korven.Jag hade först inte tänkt va med på matchen men Kickan tvinga mig och de va faktiskt jätte kul. Första 30min va jag ute spelare jag sög som vanligt. De va någon i Wilmas lag som hade en jätte söt lilla syster som skulle göra high five när vi gjorde mål. Hon va så rolig och söt. Sen så andra 30min så stog jag i mål. He he de gick ju ganska bra. Sen nu så gör jag inte så mycke har kollat lite på youtube. Imorgon skulle jag klätrat med Nadine och hennes mamma men jag kunde inte för jag skulle göra annat. Aja ska dra puzzz ha de bra på ert sommar lov!!<33333



Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0