Kaniner kan vara för jobbiga i bland!

 Hej alla söta läsare.

Idag har jag som sagt var vart med Camila. De första vi gjorde va att jaga hennes kanin som hade stuckit i väg. Jag fånga den efter en halv timme typ genom att ta de lungt när jag gick fram till den. Och då tog jag den fort som F* n. Sen så gick jag och Camila med hennes hund Cleo ner till grytholmen. Vi släppte honom lös... de vart lite knäppt xD. Han bada först och sen så sprang han in i skogen. Och de va så att en gubbe va där också och vi fråga han om vi fick släppa Cleo lös då sa han: "Jag vet inte de är mycke rådjur och harar nu...igentligen borde du ha den i koppel...Och de beror på hur mycke koll man har på hunden". Då sa Camila: " Men jag har släppt han här förut." Sen gick vi och vi släppte honom och han vart så lycklig att han sprang ner i vattnet till den lilla "Ön" och tillbaks och sen in i skogen. Vi gick med godis till honom och ropa "Cleo sök!" Hoppas inte gubben hörde. Han kom i alla fall tillbaks och sprang ner i vattnet och upp in i skogen igen. Samma sak igen ropa och sen gick vi in i skogen och följde spåren när de dela sig. Då sa Camila: "Jag tycker vi går tillbaks." så vi vänder. Och 10sek efter vi börja gå tillbaks hör jag något komma bakom mig. Jag skrek som en galning för jag blev så rädd! De va ju så klart bara Cleo. Sen efter de så gick vi hem och vi möte som tur va inte den dära gubben mera :P. På vägen hem så prata vi bara om bloggar och bloglovin och så. Sen när vi kom hem så satte vi oss och gjorde lite saker. En blogg design till Camila och en Hilda hälsning som kommer efter jag har skrivit ett inlägg. Sen så gjorde vi också en bloglovin ikon till Camila också. Sen så gick vi ut för att kolla om hennes kanin hade smitit. Efter som vi trodde vi hade hittat felet förut. Vi sprang och de första vi ser på hennes baksida är Brunis. Så vi försökte fånga honom. Han sprang in i bakom buren så de va lätt att fånga honom,Ett problem bara man måste vänta tills han kommer ut. Sen fick jag en av mina så kallade "Bra ideer" (Fast dom igentligen väldigt dumma). Jag som sagt skulle hoppa in i buren och försöka peta ut han och de är hönsnät. Så jag proppa in min feta fingrar eller mina 4 feta fingrar. gissa vad som hände? Jo när jag skulle dra ut dom så märkte jag att mitt lång finger satt fast. Mitt första ord va "Helvete". Jag försökte dra ut de men de gjorde ont. Camila satt och skratta medans jag hade fullt upp med att få ut fingret. Till slut fick jag loss de. Och kaninen kom ut så vi fånga den. Ja de här va min dag de hur va eran??<33


Kommentarer
Postat av: Camila

Hahahahahhahahahahahahahahahahahah

2009-06-15 @ 21:48:11
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0