Hildas Hiss & diss!


Dags för veckans Hiss & diss! Den här veckan ska jag hissa & dissa Filmer!


Min stora kärlek:
Den handlar om en kille som blir hypnotizerad så att han ser feta tjejer smala och fula tjejer snygga. Den är ganska rolig och på något sätt berörande när han får veta saningen.Men den är så bra man trötnar så den får en HissDiss.


twilight:
Vad ska man säga? Alla kollar på den snackar om den. De är snygga killar i den (Jacob black). Antar att alla ar sett den så jag kanske inte behöver berätta så mycke. Isabella swan bor från början med sin mamma och hennes man som är baseboll spelare i Jacksonville i USA. Hennes mammas man reser mycke och då väljer Bella att åka till hennes pappa i forks. De är regnar väldigt mycke där. Hon börjar i en ny skola får snabbt nya vänner och sen upptäcker hon Cullens. Och då börjar allt och hon blir kär i Edward som är Vampyr men kallar sig och hans familj sig för vegtarianer för dom bara lever på djur blod. Jag tycker att Twilight är en super bra film och den får en Hiss!


I taket lyser stjärnorna:
De är en av dom bästa filmerna jag sett. Den handlar om jenna som har en Cancer sjuk mamma. Hon är en person hemma och en annan i skolan. hon är kär i Sake snygg snygg. Hon ungås med en tjej som heter johanna tror jag. Men träffar på en fest Ullis knullis. Dom börjar ungås och supa röka.Men hemma har hon de jätte jobbigt och bor hos sin mormor. Jag tycker att den är jätte bra och sorglig. Jag grät lite. Men I taket lyser stjärnorna får en Hiss!


Vi hade i alla fall tur med vädret igen:
De är en rolig film som handlar om Gösta som ska ut med hus vagnen i gen. Fast han byter bilen och hus vagnen mot en hus bil. Sen får man följa deras knäppa resa genom sverige. De är en rolig film som är värd att se så den får en Hiss.

De va veckans hiss och diss puzz på er alla <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in på min underbara blogg

2009-06-06 @ 13:48:09
URL: http://alisabegovic.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0