Har inget att skriva om...

Har absolut inget att skriva om för jag har inte gjort så mycke mera en att gått till sjökrogen de va någon himmla loppis där. Jag eller mamma köpte en bok åt mig som typ inte va använd som heter "De ska bli ett sant nöje att döda mig". De är en sann historia om Magdalena graaf som bodde med sin lilla son som blev mamma när hon var 19år och med hennes kille som är kvinnomisshandlare. Allt börja med en lycklig familj och sen vart de bara värre och värre. Jag har inte läst så mycke typ 3idor eller något sånt. Sen så när jag kom hem så somna jag i soffan fast jag skulle ringt Camila när jag kom hem men när jag vaknade så va de för sent. Men jag får väl ringa henne imorgon och säga de.Sen så har jag varit inne på bdb och bytt namn typ 100 gånger för jag inte kunde bestäma mig vad jag skulle heta. Sen så nu gör jag ingenting. Trots att jag inte trodde jag hade något att skriva om så vart de ju ganska mycke xD. Man vet ju alldrig riktigt med mig jag kan ju bestäma mig för en sak sen så blir de helt annat. Aja ska kolla klart på filmen på tv nu puzz<3333

Kommentarer
Postat av: Camila

Haha då vet man:P:D<33

2009-06-14 @ 09:38:28
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0