Är i Malmö!

Jag sitter här och bloggar från Malmö! Jag trodde inte att jag skulle kunna blogga men farfar hade tydligen trådlöst nätverk. Igår regna de.Då va jag och resten och shoppa! Jag fick pengar av farfar. (Rena lyckan för en som jag) Jag köpte två tunikor en från H&M och en från Åhlens. Jag kan lägga upp bilder när jag kommer hem. Sen på kvällen så åt vi tårta och efter de kom kusinerna.När dom kom så körde vi fem kamp. eller fyra kamp. De regna så mycke så att de inte vart en fem kamp.Sen så åt vi. Och sen så hände de inte så mycke mera. Idag så kommer de 22 personer typ som ska äta och några ska sova här.(inte fatt jag vet hur alla ska få plats men de är inte mitt problem xD.)Aja jag kan blogga mera om jag hinner i kväll. Puzz ha de bra!<3333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0