Tyra fick de hära!


Bikini av Emmely!♥


tröja av Morfar och siv :D♥


Korta shorts av morfar och Siv :P



Dock skåp med en pool lägst ner som jag inte orka dra ut. Av mamma
och pappa:)♥ Hon har lekt hela dagen med de.(De är fullt av lego
där i xD.

Sen fick hon en prenumeration av mormor och Stig som jag inte tog kort på för jag inte hitta den. Men hon vart jätte glad för allt. Sen fick hon en bad grej av mig som jag inte orka leta efter.Hon fick ett badlakan med spel på av kusinerna Ida Albin och Johan.Och av Maria och Hans moster och hennes man. Sen fick hon ett halsband av Wilma och en plånbok. Som jag inte hitta xD.Hoppas att du hade en bra födelsedag och vart nöjd ♥. Du har födelsedag 4min till njut! ha ha.

Kommentarer
Postat av: Bella

Samma här :) det är kanon kul.. Söta bilder du :D

2009-07-08 @ 16:47:40
URL: http://bellablogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0