Semester svenskar

Hej hej i dag har jag varit i skolan.Det va lite bätre en i går i alla fall.I dag har jag också varit på innebandy träning.Det va kul det roligaste va att vi kom med i cupen i göteborg! Det va jätte roligt för hela laget eller alla som va där typ 7 stycken 5 av dom va 3 halv sjuka och en målvakt(Lovisa).Vi hade i alla fall ingen fys träning det va lite skönt tycker jag.Just nu kollar jag på tv4 på semester sinvenskar.Alla turister åker thailand nästan alla i alla fall.Jag vill åka till USA jag vet inte vart i usa men någonstans.Typ LA eller NEW YORK! Sen ska jag kolla på made in sweden där idol juryn ska hjälpa kim och en tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter.Men dom ska göra låtar och få skivkontrakt och massa annat. Jag sitter inne på msn också och chattar med Nellie.Eller gjorde hon duchar nu eller något. Ska läsa bloggar nu hejdå<3

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0