Stina jacob

I dag vaknade jag halv åtta typ för att telefonen ringde. Sen satte jag mej vid datorn. Sen ringde Camila och fråga om vi skulle va. Sen städa "Jag" eller mamma städa  jag sat och kolla på =P.Sen gick jag till Camila vid typ elva. Sen va vi ute och gick lite hämta min dator hos pappa bland annat. Sen typ vid två så åkte vi i väg till Stina och Jacob. Vi va där hela dan. Jacob är världens gullegris ! Han dansade till sin sjungande åsna den dansa också. Han snurra runt och den va på hela tiden han satte på den hela tiden =). Sen fika vi för Jacob ville ha "Tiie" , Som han kalla de. Fast de va mjölk blandat med varmt vatten. De va ju te utan smak fast han märkte inte de. Vi åt glass mini magnum glass ha ha dom va jätte gulliga xD. Just nu kollar jag  på tv debbat tror jag de heter. De handlar om att gamla blir dåligt sköta på ålderdoms hemmen jag vet inte riktigt hur de stavas. Jag har  inte gjort så mycke mera idag så de finns inge mera att berätta om. 
  


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0