Söder malm

Hej hej! Idag va jag i skolan och va på alla tråkiga lektioner. Vi ska göra ett so och svenska arbete asså typ samma grej på so och svenskan om gamla grekerna. Vi ska göra en tidning. Vi fick gå in i datasalen och sitta och leta efter info om gamla grekerna fast alla höl på och gå in på firstclass och skrev till varandra våran lärare märkte inte någonting.Fast jag förskökte hitta någonting men hitta bara bilder. Sen va jag inte på idrotten för jag skulle i väg till södermalm och kolla en grej.Kom nyss hem så jag kunde inte gå på min träning för den började halv sex och kom jag typ hem ju. Ska äta pannkakor snart och sen så ska jag kolla på de där nya programet typ stormen. Skrive mer sen puss!<3

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0