Liten promenad i dag.

Idag efter jag skrev på morgonen har jag gjort mycke,Eller inte så mycke.Jag va med Camila idag och vi gjorde väll inte så mycke. Vi gick på en promenad runt altorp och skarpa och pratade lite om olika saker. Sen satt vi vid våra bärbara datorer och sen så spelade vi lite wii sports bowling ha ha jag vann en om gång i alla fall.Camila vann första omgången och Tyra vann ingen.Jag åt kyckling och någonting me typ ris.Senar ska jag kolla på Mia och klara och sen efter de ska jag kolla på trollkarens hemlighet och sen efter de ska jag gå och lägga mej. Ha de bra hejdå<33

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag bara längtar tills vi åker =)



Det är tävling på min blogg nu. Ätnligen, så som jag har pratat om den. Du kan nu vinna mina favoritprodukter från sally hansen =)

2009-02-08 @ 19:00:02
URL: http://sessan82.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0