Har inte bloggat på ett tag.

Hej hej har inte bloggat på ett tag för att mitt internet har inte fungerat som det ska vet inte varför. Men nu fungerar det i alla fall. I dag så va jag i skolan som vanligt då och hade ont i halsen. På lunch rasten så kasta alla skit ungar till 6or snöbollar på mej det va inte mysigt.Så jag va ganska blöt på svenskan. Vi ska ta bort datasalen i våran skola sen ska vi få bärbara datorer i stället men man vet inte när det kommer hända.Sen efter skolan så fick jag vänta på bussen fast Nadine kom så jag hade någon att vara med i alla fall.Sen när jag kom hem så körde jag guitar hero och sen kolla jag på house sen sov jag en liten stund. Och sen kom pappa hem och då fixa han min dator.Just kollar jag på tv och sitter vid datorn.Imorgon ska jag vara först på innebandy match och sen ska jag vara där och fixa för min tränares lag ska spela match.Vårat lag ska typ sälja lotter och bullar och lite annat.Vi ska äta där efter våran match laget bjuder tror jag. Undra om det finns någon bra film att se?Jag ska i alla fall inte kolla på lets dance för de är så tråkigt.När blondinbella åkte ut så vart de tråkigt =P.Nu har jag inte någonting mera att skriva hejdå.Mums ska äta natcos.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0