Har inte bloggat på ett tag.

Hej hej jag har inte bloggat på ett tag jag vet inte varför, Men nu är jag ska jag börja skriva i gen. Dom senaste dagarna har inte varit så bra eller i går va det bra. De har varit lite jobbigt i skolan. Men i alla fall jag läser en jätte bra bok som heter "Låt den rätte komma in" Den är lite läskig men den är bra.I går sov jag hemma hos Camila och vi kolla på lets dance de va kitty som åkte ut. Och sen kolla vi också på samantha eller någonting sånt den är rolig. Den handlar om en tjej som har tappat minnet när hon blev på körd av en bil.Och sen gick vi och la oss jag läste lite i min bra bok.I dag är det ju alla hjärtans dag också. Jag fick lite saker och min kompis Camila fick en Iphone. Sen 2 så gick vi på en promenad till björkholmen. Sen så ska vi på middag hos bettan och jack hanna och markus. Vi ska va där hela kvällen och kolla på många program =). Det blir väll melodifestivalen i alla fall fast jag inte vill se på det. Ne jag tror jag ska läsa min bok ha det bra.<333


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0