Andra avenyn

Idag har dagen varit så där inte lika bra som alla andra dagar. Jag har fort farande ont i knät sen i går. Idag i skolan så va det okej den hade kunnat vara bättre. Jag hoppas att det blir bättre imorgon för då har vi ju sov morgon till 09.00.De va ganska längesen vi hade sov morgon. Men jag måste ju endå gå upp 07.00 för att hinna med 08.10 bussen. Snart måste man ju börja plugga till matte och teknik provet nästa vecka. Eller jag tror de i alla fall. Ikväll ska jag kolla på andra avenyn så klart.(Jag har inte missat ett enda program =P)Det är jätte spänande hela tiden nästan! Just nu har ju Kim fått reda på att han har HIV och sen är ju greger bög fast det gör inget hatar hans roll i filmen.Nu ska jag gå ut lite och promenera eller någonting men hej då!!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0