Tess och Hilda leker med hissen...

Hello! Idag har jag varit på stads vandring med skolan. De gick ganska fort för mig Angelina, Tess, Emelie och isabell. Vi gick på högst en halv timme och dom sa att de skulle ta 40 min, Haha vi gjorde nog liteee fel xD. Men vi fick ganska mycke poäng. Sen efter de skulle vi äta och då vart de jätte mycke problem... Men jag och Emelie och Tess brydde oss inte. Jag tycker ganska synd om dom som satt på Burger king då vi va där xD. Tess knuffa Emelie så hon flög bort från soffan man sitter på eller vad man ska säga. Sen efter gick vi ett tag och kolla lite. Då va de bara jag och Emelie och Tess för Angelina och Issa åt på donken och då "Splitrades" vi lite. Sen bestämde Emelie och Angelina att dom skulle åka hem före alla andra man fick de om man hade lapp. Så jag och Tess gick lite och kollade men hitta inget. Men vi hade jätte kul! Sen åkte vi tåg och kom till ösmo. Efter som Tess skulle vänta på Robin och jag skulle vänta på tåget. Vargas stanna också och kasta massa snö. Så jag och Tess gömde oss i hissen. Vi gjorde allt för att han inte skulle komma upp och kunna kasta snö in i hissen. HAHAHAHAHHA ni skulle hört hur Tess skrek när hissen åket upp och Vargas stog där. Hon pepprade på knappen ner och stäng knappen xD. Asså jag skratta så mycke så jag nästan kissa på mig!! Ingen sa något om att vi inte fick alla bara gick förbi. Jag trodde fan att den skulle paja. Sen så hade jag konfirmation också efter så de va därför jag vänta på tåget. Ajja puss!<333333

Kommentarer
Postat av: jennie

hejsan! Jätte fin blogg, du kanske hade velat hjälpa mig att fixa till lite i min blogg. Hör av dig om du är intreserad snarast. Kram (:

2009-12-16 @ 22:21:59
URL: http://jjenniess.blogg.se/
Postat av: tessssss

HAHHAH, länge sen jag hade så kul! HAH :D<33333333333

2009-12-17 @ 09:36:52



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0