Skvaller blogg i vansta!

Det hade tydligen startats en skvaller blogg här på skolan. Och jag fick veta de imorse när jag kom till skolan. Såklart så kollade jag på den och några till också. Alla som inte vad med i den tyckte de va jätte kul såklart. Först så tyckte jag att de va rätt kul. Men sen så är de inte så kul för tänk på dom som dom skrev om. Dom kan inte tyckt de va så kul. Allt va ju lögn och de fanns typ 97% osanning och 3% Sanning om ens de. Lärarna vet om de och alla andra med. Lärarna är påväg att hitta den som gjort de eller dom. De verkar vara flera än en. Alla pratar om de och vilka de kan vara. När lärarna får veta vem de är så kommer de bli polis anmälan och massa annat. De kommer bil ett jätte hårt straff i alla fall. Den här "Bloggaren" Kallar sig Vanstaskvaller. Men den är borta nu antagligen för att försöka komma undan. I den hära skolan jag går i går rykten på en minut och då vet alla om de. Jag lovar att de är så. Och lärarna säger att vi kanske inte kommer få veta vem de är och då kan jag bara säga att alla kommer få reda på de. Om någon vet vet alla. Jag tycker de va super taskigt för de första va en av mina bästa vänner med. Jag fattar inte hur dom kunde skriva om henne. Hon är alltid snäll och verkligen jätte gullig, hon har aldrig gjort något så elakt så att man måste skriva om de på en skvaller blogg. Och de dom skrev va så elakt! Jag tänker inte nämna några namn för hon kanske inte vill de. Aja jag hoppas att dom hittar dom snart. Puss!<3333


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0