PINSAMT LÄGE!

Hello!♥

Idag har jag träffat Nadine!! Hon har ju flyttat till huddinge :( Men idag träffades vi i alla fall. Och de va kul. Vi gick till mickrum och köpte glass. Sen så satte vi oss under kanal bron xD. Vi tänkte bara för kul att vi skulle gömma oss bakom pelarna när båtarna kom . De gick inte så bra... Alla såg oss typ haha. Sen kom några vi kände och dom såg oss men jag stog bara kvar bakom pelaren xD som ett dumhuvud. JÄTTE PINSAMT!! Fast de tyckte inte Nadine. Hon tyckte de va as kul. Aja de va rätt kul om man tänker sig den situationen. Sen gick vi till baka till mickrum och åt mat där med Nadines mamma pappa och bror. De va lite kalt då men kul. Sen åkte hon hem och då  har jag inte gjort så mycke sen dess. Imorgon är de skola tyvär. Aja ska kolla klart på programet jag kollar på men ses puss!♥


Kommentarer
Postat av: moa

sv; okej ... du tyckte ja behövde de eller ? ;)

näe men vad heter hon då ? :)

2009-08-23 @ 22:04:27
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: malin fröderberg franzén.

vilken fin blogg du hade :D

2009-08-23 @ 22:25:02
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej!

haha nä det gör jag inte. Det var en engångshändelse på grund av att den som skulle ha den sa att hon kände den som hade köpt designen osv.

Och typ hade pratat med henne :)



Annars gör jag inte sånt!

2009-08-25 @ 20:23:02
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0