Vandringen.

Hello♥

Har jag sagt att jag ska få Converse imorgon? Aa om jag inte sagt de ska jag de i alla fall.Jag tror dom va röda. (jag har lite udda smak och gillar att vara lite anorlunda) Om jag inte sagt de eller om ni inte märkt de :P. Idag ja vad har jag gjort idag? Förutom att plågas av att gå en mil RUNT MUSKAN!! Jobbigt för att de va ganska kvavt. Men de va ju bara ialla fall. Jag gick med Emma N Emma Å och Sara. För Issa och Emma gick före oss. Ganska många Emma xD. Men för oss tog de 2 timmar och 20 min ungefär. De tog ganska lång tid för oss och alla gick om oss typ :P. Men vi kom fram och jag han med tolv bussen! Bra för jag va hungrig så jag laga mat när jag kom hem. Sen va jag bara hemma hela dagen. Men jag va ganska tröt efter muskan vandringen. Sen åt jag en god middag och sen kolla jag bara på tv som jag gör just nu. På idol 2007 xD. De finns inget att se på idag! Jaja skriver mera imorgon puss!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0