Sorry för dålig uppdatering!

Sorry för min dåliga uppdatering! De har varit sol så jag har väl vart ute hela dagen och badat har jag också gjort :). Men nu har jag i alla fall fattat photoshop lite :D. Jag har också varit med Camila sen klockan halv två ungefär. Sen har vi gjort lite saker. jag har laddat upp bilder på min dator från pride och lite mera :). Aja skriver mera i morgon puss♥.  Ni har väl inte glömt veckans blogg? :D




Den här gjorde jag i går.Jag kallar de min första xp.


 
En bild från hammarby sjöstad. :D



Pride.



Pride xD.



Från pirde som ni kanske förstår.


xP.



En av vagnarna.

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad duktig du var på dom första designerna=)

2009-08-16 @ 11:01:17
URL: http://mathildis.webblogg.se/
Postat av: mathilda

Ska du göra masa blogg designerna till mas sen eller som frågar om du kan göra?

då kan du göra till mig om du vill

om du blir bra på det=)

2009-08-16 @ 18:57:27
URL: http://mathildis.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0