Ridskola för första gången.

Hello!♥

Idag har Tyra ridit för första gången. Hon tyckte nog de va kul tror jag. Sen så efter vi va där så köpte jag godis x). Sen så när jag kom hem så va jag ute lite de va ganska fint väder fast de blåste lite mycke. Sen kom Camila efter ett tag :) så vi va ute lite till. Vi gick typ ner till parken och gungade lite haha. Kul kul. Har ni märkt att man inte kan kolla statistiken just nu?? De va i alla fall inte bara jag som hade de problemet. Men men de kommer väl fungera imorgon. Sen har jag bara svullat hela kvällen xD och kollat på tv. Jag har ju såklart suttit vid datorn också.  Just nu kollar jag på MTV. De är typ de ända jag kollar på och tv 400. Dom har bäst program. Förut kolla jag på andra avenyn men de går ju inte lägre. Någon som vet när de startar igen om de gör de?? Ni kan gärna säga till om ni vet. Aja skriver mera imorgon puss!♥


Kommentarer
Postat av: Sara

2009-08-29 @ 22:30:19
Postat av: Sara

hilda kan du fixa en hedear åt mej ?? =D

2009-08-29 @ 22:31:22
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

FUUUUUSK! :P



Kraam

H

2009-08-30 @ 00:12:13
URL: http://hanneler.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0