Jippy för två saker!:D

Hello!♥

Är ganska lycklig just nu :P 1.Killarna vann matchen över några typer. 2.Statistiken fungerar! :D. De är as bra båda gerejerna. Killarna 95 vann mot några jag vet inte vad dom heter men dom låg högst upp på fotbolls listan eller vad man ska säga. Så nu ligger dom högst upp :D jätte kul för dom tycker jag. Ösmo blir bara bättre och bättre. Oskar gjorde 2 mål ♥,Adde som gjorde 1 mål♥,Och Daniel H 1 mål ♥. Hoppas ni vinner allt killar! Sara och jag vart typ as glada när dom vann eller hur Sara xD. Jag möte Sara innan i Ösmo vi kom typ när matchen skulle börja. De va inte så många där och kolla bara föreldrar och syskon och sen några övriga tex oss. Sen så kom jag hem och tänkte fixa lite på datorn och märkte att statistiken fungera. Och då vart jag ganska glad :). Aja ska äta något nu men skriver kanske i kväll lite.♥

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

hej sötnos :)

jag mår jättebra, vad hittar du på?

har varit på läger så det är därför min blogg inte har haft någon uppdatering. men kolla gärna in nu. kram malin. <3

2009-08-30 @ 19:44:02
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: malin fröderberg franzén.

trevligt, jag kom hem runt två tiden :) sen har jag bara sovit och kollat på film. kram malin

2009-08-30 @ 20:25:00
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0