Home lovely home!♥

Hello!♥

Im home :D, Eller har typ vart de ganska länge men har inte uppdaterat försen nu. Har fixat med Ph med Mathildas header. Hon ville ändra till rosa i stället för blå. Hoppas hon blir nöjd. Läger upp den senare när jag är klar. Ja hur var träningen? Jo den va väl kul mycke roligare en förra gången vi tränade, eller vi tränat någon gång. Vi håller på med passnings övningar och skott. Vi måste ju träna upp oss lite efter sommaren. Vi tränar två gånger i veckan. Någon som vill vara med i vårat lag? Säg till vi behöver spelare mycke mera en vad ni tror. 96-95-94 kan man säga fast vi får bara ha en 94a per match, och vi har 3. Hellst 96-95 så kom igen alla lata tonåringar där ute va med! Alla behöver träna annars så blir ni fettos och de vill ni väl inte? Aja ni kanske gör andra aktiviteter hoppas jag också. Fast ibland vill man inte jag vet. Aja ska sova nu puss!♥



Vad tycker ni den eller den andra?? Eller vad tycker Mathilda? :D

Kommentarer
Postat av: Laila♥

ja jag hade en bra dag, du med? =) Vad ska du göra idag? =)

2009-08-18 @ 09:31:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej,istället för den där diamanten skulle jag vilja ha en flodhäst :P Annars var den perfekt :D

2009-08-18 @ 12:17:16
URL: http://mathildis.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

hej jag har ångrat mig nu jag vill ha den så där som den=)

2009-08-18 @ 14:11:45
URL: http://mathildis.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0