Hemma nu!

Helloo! :D♥

Nu är jag hemma från min träning och allt annat jag har gjort idag.Jag har haft väldigt dålig uppdatering SORRY! Men de kanske beror på att jag har varit bort rest. Ett tag i alla fall. Men nu ska jag vara aktiv mycke :D. Man tappar många besökare när man inte uppdaterar! Men nu kan ni komma tillbaks.Jag kan berätta om när jag va Malmö och varberg. Först förra måndag då åkte vi elva här i från. Sen stanna vi typ 3 gånger eller flera. Kommer inte i håg.Sen kom vi fram då skrev jag väl ett inlägg.Sen nästa dag så skrev jag ett inlägg om badhuset. Sen så åkte vi ju till Varberg till mina kusiner där de va jätte varmt! Så vi bada bara hela tiden varje dag eller flera gånger varje dag.Sen gjorde vi typ bara de och inte så mycke mera eller jo vi köpte glass. Sen va Tildas (Min yngsta kusin) bröder där.Oskar och Theo. De va kul där i alla fall. Vi spela mycke kort jag  Sofia (Kanske kallar henne Fia då och då) Theo Oskar farfar pappa och Nikolina o sen Wilma och Jerker.Vi körde stopp på något sätt. Vi körde flera gånger men man räkna poäng och den som kommer först till 100 förlora för man ska inte ha några kort kvar i handen när man har kört en omgång. De är svårt att förklara. Sen så sov vi i en husvagn de va skönt för de va inte så varmt. Sen så gjorde vi inte så mycke mera. Sen idag så va jag med Nadine och Camila vi fixa min design :D. Vi va tills jag skulle på träning Camila följde med och kolla. Nadine gick hem för att äta så hon följde inte med.  Jag har varit ganska lat i sommar min kondis är värkligen blivit bättre eller sämre. Men nu ska de bli bra. Sen så kollar jag på Beck just nu. Sista vitnet heter filmen. Sen så sitter jag vid msn. Aja ska dra ses!♥




                                                            V.S


Min nya eller min gamla vad tycker ni?? :D

Kommentarer
Postat av: Petra

verkar bra - den är bra ;D

visst, säg till när du lagt mig så lägger jag till dig

2009-08-10 @ 23:39:58
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Laila

sv: Man tackar :D Tycker faktiskt själv att det är skönt att vara frisk

2009-08-11 @ 03:16:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Den nya är snyggast:)

2009-08-11 @ 08:53:04
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: sandra

tack så mkt, desamma till dej. självklart kan vi följa varandra gemon bloglovin=) fixar det med en gång:)

2009-08-11 @ 10:02:56
URL: http://sandransblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

lagt till dig med nu :)

2009-08-11 @ 11:09:43
URL: http://petrawartmark.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0