Helloo!♥

Hej mitt internet har inte funkat så bra så jag har inte uppdaterat. Men nu ska jag i alla fall göra en snabbis uppdate. Jag har varit i skolan alla dagar och de suger såklart. Men vi börja ju 9 och sluta 2 så de funkar ju. Men vi hade stads vandring i går. Ja i regnet! Jag va as blöt och ville bara hem men de fatta ju ingen att vi ville! De va inte kul alls. De va nog min oturs dag. 1.De regna. 2. Jag var blöt över allt. 3. Min nya väska blev förstörd. 4.mina solglasögon gick sönder. 5. Mina strumpor va vita men blev rosa,gula,blåa. Så jag börja gråta när jag kom hem. Ganska töntigt men jag va så förstörd arg och tröt. Ja tror de va sista gången jag gick den stadsvandringen. Sen har de inte hänt så mycke men aja skriver mera imorgon kanske puss!♥

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

hur mår du? :)

2009-08-28 @ 07:24:09
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0