Hello bloggen!

Hello!♥

Idag har jag inte gjort så mycke faktiskt de har vart ganska tråkigt väder men har inte regnat ialla fall. Jag har varit med Camila som just börjat ta betallt för blogg designers jätte billigt :D. Jag har fixat några headers i dag eller en som jag vart jätte nöjd med. Den skulle va till Emma och Malin men dom bloggar inte så mycke men jag hoppas att dom tycker om den. Vi har varit ute med Cleo också. Sen har vi mest gått runt när vi varit ute. De va bråk på gatan mellan några ungar så man får akta sig för äpplen när man går förbi, fick ett äpple i huvudet. De gjorde inte ont men de va inte mysigt heller. När man inte gjort något så blir man ju arg. Så man blir in med i de hela xD. Men Camila och jag gick bra förbi första gången. Men dom andra gångerna blir man riktigt arg! Aja sen gick vi alla fall vidare. Upp och ner till gamla en gång. Jag gjorde eller testa en ny header till Mathilda. Jag vet inte om hon ska ha den men ja hon kanske ville. Jag ska vissa alla sen när jag skrivit klart. Jag kollar på tv just nu Viva La Bam heter de rätt kul. Han är ganska snygg Bam magera alltså. Aja ska kolla på de nu ses !♥


Den jag gjort till Emma och Malin :D♥





Mathildas test :D Ganska snygg tycker jag !♥ (Mathilda om du vill ha den som skriv en kommentar:).)

Kommentarer
Postat av: e4mma

dom var ju skiit snygga ! :D

2009-08-17 @ 15:09:58
Postat av: Maliin

ja den va ju skiiit bra :D <3

2009-08-17 @ 16:40:49
Postat av: mathilda

Hej hilda jag vill görna ta blogg desanigen den var jätte fin

2009-08-17 @ 16:42:38
URL: http://mathildis.webblogg.se/
Postat av: mathilda=)

hej bilden på mig när jag står vill jg ha på maja min katt och i stelet för blått vill jag ha rosa nån fin färg på rosa=)

2009-08-17 @ 17:20:08
URL: http://mathildis.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0