Vem vill inte bli känd bloggare ?

Idag morse vakna kl 06.10 och jag va så himmla tröt!. Jag har varit tröt hela dagen för den delen. Sen så sluta vi jätte tidigt 11.20. Ingen svenska som vi skulle haft så jag tog 11.50 bussen hem. Sen när jag kom så åt jag pasta med  köttfersås. Och sen så vänta jag på att dom som kom med två bussen (Camila skulle komma). Sen vi två ringde jag henne och då så skulle hon komma efter 15 min. Så jag vändade jag och sen kom hon och de va fint väder ute så vi va ute en stund. Sen så skulle vi hämta Camilas lillebror och gå ut med cleo samtidigt. Sen så gick vi in och fixa Blogglovin ikoner den som är i kanten klicka på den och prenumerera. Jag tyckte att de va lite coolt med en puzz mun så vi fixa en sån till mig. Camila fixa en där de står "Ska du inte följa camilas blogg?", Och sen så är de en johan palm bild med prat bubbla som vi la till. Sen så gick vi ut och hem till pappa och fixa med min ipod. La in nya låtar och så. Jag har tagit bort min ipod på blogg för den va bara i vägen och jag hade inte så många låtar heller. Men om ni vill att jag ska sätta dit den i gen med nya och mera låtar säg bara till med en kommentar. Just nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in och tänker på om man skulle vara känd bloggare. Alla vill ju de så klart de är ju typ de som är blogg drömmen! Aja nu ska jag fort sätta kolla på berg flyttar in puzz hej<3333!


De kanske går lite fort xD<33!



Camila och jag idag!<333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0