Tyskland ?

Hej fick nyss reda på att jag kanske ska till tyskland. Vet inte riktigt en men antagligen. Idag så va jag också på innebandy träning och fick mera info om Göteborg hur vi skulle ta oss dit och hem. De ska bli så kul att åka till Göteborg på cup men vi måste bo på ett gymnasium som heter Katrinelunds gymnasium. Hoppas att de är fint där och nytt. Vi ska ju åka på torsdag och då kommer jag inte blogga på 3dagar fast när jag kommer hem ska jag berätta allt om cupen och resten av resan typ lisseberg om de bilr något.Sen idag har de varit vanligt dag fast Bamse (Vargas) satte vax i mitt hår de stank vax äckel. Så jag var tvungen att blöta håret och ta bort de mesta och sen när jag kom hem så skulle jag ju ändå ducha för jag hade varit på träning. Nu är de klart vi ska till tyskland en natt. Lite kort tid men de funkar. Just nu siter jag inne på MSN och bloggar såklart ! Jag kollar på rent hus också. Fan vad folk kan stöka och inte städa. Tur att de finns människor som kan hjälpa dom som är grisar xD. Aja ska göra annat nu puzzz! <3333


Snygging här !!!<33

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0