Tråkigt

Hej hej har jätte tråkigt just nu!Bara tänker på så mycke hela tiden,men jag antar att de är så livet är. Men de jag har gjort idag är samma som i går fast så klart ligger inte lektionerna som i går de va om plaserade och vi hade bild i 80 min också. Sen sista lektionen spanska Elena va jätte sen typ 20min. Sen så åket jag med bussen som vanligt vid 14.50 tiden. Sen när jag kom hem så va jag tvungen att hämta Tyra. Sen va jag med Nadine kl 17.00. Vi satt inne ett tag sen så gick vi ut och några ungar muppa med oss. Sen så nu kollar jag på andra avenyn och sitter här. Aja puzzz nu ska jag gå!<33


Kommentarer
Postat av: Josefine Forsman

Nemen Hilda ;) Undrar vem som gjort bilden? xD<3



Aja, du får ha den... Minns jag rätt gjorde jag den XDD

2009-04-23 @ 21:29:46
URL: http://bossadis.blogg.se/enheltnyvarld
Postat av: Josefine Forsman

Haha okej xD<3

2009-04-24 @ 07:26:14
URL: http://bossadis.blogg.se/enheltnyvarld



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0